Pacha, Ibiza, wat kan ik nog meer zeggen ...? Dubbelcd, in perfecte staat, een paar keer gedraaid, voor een tapeje, voor in de auto. Gaaf, compleet met boekjes, geen vlek, geen kras. Ophalen in Amsterdam ZO bij de Westbroekstraat. Versturen met TNT kost 1,76 en is exclusief. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten